Operator back office

Full time @PROFESIONAL LEASING în Producție
  • Bacau, Romania
  • Dată publicare : octombrie 21, 2025

Detalii job

  • Nivel carieră  Entry level (<2 ani)
  • Nivel studii  Calificat

Descriere job

Căutăm o persoană organizată, comunicativă și atentă la detalii, care să se alăture echipei noastre în rolul de Operator back office.

Vei avea un rol esențial în gestionarea documentelor comerciale, comunicarea cu clienții și asigurarea fluxului administrativ zilnic.

 

Cerințe:

-Cunoștințe de limba engleză – nivel minim B2 (scris și vorbit);

-Abilități bune de comunicare și organizare;

-Experiență în facturare și operare documente specifice;

-Atitudine proactivă, seriozitate și dorință de învățare.

 

 Responsabilități:

-Emiterea facturilor interne și externe;

-Întocmirea ofertelor comerciale și calcularea prețurilor pentru produse;

-Crearea AWB-urilor pentru expediții și urmărirea acestora;

-Întocmirea avizelor de însoțire a mărfii;

-Menținerea legăturii cu clienții și partenerii;

-Activități administrative generale specifice departamentului comercial.

 

 Beneficii:

-Salariu motivant, corelat cu experiența;

-Tichete de masă;

-Bonusuri de performanță;

-Mediu de lucru stabil și prietenos.

 

Aplică acum: trimite CV-ul tău pe numarul de Whats app: 0750 253 908

Alte joburi pentru tine